петак, 30. октобар 2015.

15 razloga zasto si poseban . ツ❤

I kada me svi zaborave i kada me svi zapuste , ti ces uvek biti tu . Pored mene , kraj mene i zauvek samnom . Veza i ljubav koju osecamo jedno prema drugom , nista ne moze spreciti . I kada budes tuzan i kada budes ljut , seti me se . Seti se da cu uvek biti tu , uz tebe i za tebe . I prijateljstvo i ljubav , osecamo zajedno . Volim te onoliko koliko ima zrnceta secera u tegli , jedno zrnce pokazuje polovinu moje velike ljubavi prema tebi . Volecu te i u dobru i u zlu , uvek bicu tu . 

 ❤❤❤❤❤❤❤❤ ❤❤❤❤❤❤❤❤ ❤❤❤❤❤❤❤❤ ❤❤❤❤❤❤❤❤ ❤❤❤❤❤❤❤

1 . Uz tebe mogu biti ono sto jesam . 
2 . Na tebe mislim i danju i nocu . 
3 . Za tebe imam posebno mesto u mom srcu .
4 . Uvek si dobar i ljubazan prema meni . 
5 . Saslusas me do kraja , bez obzira na sve . 
6 . Ti si jedini kojeg mogu pozvati u sred noci i ispricati svoj san .
7 . Nikada se ne menjas , uvek si isti . 
8 . I kada me volis , volis me do kraja . 
9 . Uz tebe mi je svaki sekund mog zivota poseban . 
10 . Sa tobom se osecam neverovatno . 
11 . Uvek znas najbolji nacin kako da me nasmejes . 
12 . Tebe sanjam svaku noc i znam da me uskoro ceka susret sa tobom . 
13 . Paznju poklanjas svu svoju za mene . 
14 . Uvek si iskren i dajes savete kakve zelim i trebam da cujem . 
15 .  I u dobru i u zlu , ti si tu . 



Нема коментара:

Постави коментар