петак, 28. август 2015.

Brat ili sestra - dokaz pravog prijateljstva . ♥

Svi mi imamo sestru ili brata . Svi mi ih podjednako puno volimo . Svi smo tu uz njih kada je god potrebno . Oni su tu uvek uz nas . Svoje tajne , delimo sa njima . Svoje zelje i snove im kazemo bez oklevanja . Znamo da ce oni to cuvati kao tajnu , da nas nece odati ili izdati . Sve sto uradim ja ili on / ona , to smo zajedno uradili . U svakom problemu smo oba dvoje , jer izmedju nas nema razlike . Mi smo jedno . Mi imamo ljubav , mi imamo prijateljstvo , mi imamo veru i mi imamo tajne . Uz mene je kad je god potrebno , stiti me u rizicnim ili dobrim uslovima . Nebitno da li je dan ili noc , uvek ga / je mogu probuditi i ispricati uzasan san koji sam sanjala . Uvek te savetuju dobrim i lepim savetima . Mozda se cesto svadjate , ali to je normalno . Svi mi imamo nesuglasice sa njima i cesto se bijemo , zar ne ? Ali u dubini duse , mi se gotivimo . Mi se volimo do neba . Nasa ljubav je beskonacna , njoj nema kraja . Oni su tu , jer su oni dar od Boga . To je dar od Boga , sto nam govori da cemo imati iskrenog prijatelja celog svog zivota . Sestra nam je tu da razmenjujemo odece zajedno , da nas savetuje u oblacenju , o sminki . S njom delim sve svoje tajne , uspone , padove i blamove . Brat je tu da nas stiti , da nas brani . U skoli , na casovima i u kuci , pomazemo jedno drugom . Oni su nam sve sto imamo , tu su za ceo zivot . U njih se mozes lako pouzdati , jer znas da te oni nece izneveriti ili povrediti . Znas da bi poginuli za tebe , ako je potrebno . Oni su jedini koji nas razumeju . Oni su jedini koji veruju u nas . Oni su jedini koji nas bodre i stite . Imati brata ili sestru , znaci ; ' Nikada u zivotu ne biti sam . ' Oni nas uvek razumeju i kada je najteze . Oni umeju da nas nasmeju kada je najteze , jer oni su posebni . Oni su nase male budalice koje nas mnogo vole . Oni su posebni , jer poseduju celo nase srce . To je najvece bogatstvo na svetu . Oni su nasi najveci uzori , nasi najveci aduti i nas najveci ponos ! Budimo srecni sto su nam nasi roditelji i Bog podarili nesto sto se voli . Nesto sto se ceni i cuva . Ako smo i koliko god daleko , znamo da je nasa ljubav nerazdvojna , znamo da cemo se videti i cuvamo se za taj dan . Mi smo u svemu zajedno . U svim nevoljama , srecnim i tuznim trenutcima smo jedno . Mi ih sa ponosom mozemo zvati svojim bratom / svojom sestrom . Mi im zelimo ono sto drugi ne zele , jer nasa ljubav je duboka i dugacka kao okean . Cuvajte svoju sestru / svoga brata , jer su oni vasi dokazi vecne ljubavi i vecnog prijateljstva . 





Нема коментара:

Постави коментар