недеља, 23. август 2015.

Prijateljstvo ili jedna velika laz?

Da li vam se ikada desilo to,da vas svoja najbolja drugarica ili najbolji drug izneveri?Da vas razocara ili povredi?Prijateljstvo je nesto sto svi ljudi na ovoj planeti imaju,nesto zbog cega se zivi.Sa tom osobom mozes podeliti svoje price,tajne,uspone i padove.Ta osoba ce uvek biti tu uz vas,bice tu kada vam je najvise potrebna,nebitno da li je dan ili noc.U sred ponoci je mozes pozvati i razgovarati sa njom i pitati je za savet.Sa njom ces doziveti razne blamove,srecne i tuzne trenutke.Ta osoba vas u potpunosti razume,brani i stiti kad kog je potrebno.Prijatelj je rec koja dosta znaci,koja je uvek tu.Ali,danas su se prijateljstva promenila.Na svakom koraku vas prijatelj ogovara,prezire i vredja.Danas ne znas kome mozes da verujes i kome mozes podariti celo svoje srce.Da,to je taj 21.vek!Ljudi su se dosta promenili sto se tice prijateljstva.Prijatelj je osoba od poverenja,sa kojom si proveo duge godine,a ne kao danasnjica.Izadje negde sa osobom koju je tek upoznala i vec stavlja slike na drustvene mreze sa opisom: 'Najdraza','Moja jedina','Najbolji na svetuu'...Da,mozda jeste lepa,dobra i po izgledu deluje kao super osoba.Ali,ti je poznajes samo dan ili dva i otkud znas da je bas osoba od poverenja?Otkud znas da te nece prevariti ili iskoristiti?Tu osobu moras dobro da poznajes,da bi mogla da znas o njemu.Prijateljstvo se dosta promenilo danas,ogovaranje je na sve strane.Koliko su vas samo puta razocarali i uvredili?Promenimo se,ne ogovarajmo i ne vredjajmo.Svet bi bio mnogo bolji da se uvek govori istina i da su ljudi od poverenja.Budimo realni,druzimo se sa svima.Nemojte vredjati,ogovarati i izmisljati stvari o ljudima sa kojim se druzite.Ako vas prijatelj izneveri,budite ok i postupite ispravno,tako sto cete ga preboleti,otkaciti,nabaciti osmeh na lice,da ta osoba vidi sta je izgubila.Nemojte vec povodom toga da izmisljate koje kakve stvari o toj osobi.Jer,prijateljstvo je dar od boga!



To je to sto se tice mog prvog posta i nadam se da vam se dopada. (:
- u opisu imate link aska,pisite nam vasa misljenja o prvom postu i predloge za sledeci post.♥
Hvala svima koji su uz mene i koji citaju moj blog,lyssm guyss!<33 :)

6 коментара:

  1. Veoma mi se svideo ovaj post, shvatila sam sta je pravo prijateljstvo<3

    ОдговориИзбриши
  2. Drago mi je sto vam se svidja.<33
    - hvala vam mnogo sto citate moj blog i ostanite uz mene . :)❤

    ОдговориИзбриши
  3. Post je veoma lepo napisan i jako si se potrudila oko nje,odlicno :)
    Ako zelis pogledaj moj blog i postani clan <3

    ОдговориИзбриши