петак, 25. септембар 2015.

Mojih Top 10 citata . ♥

Eh sad , sigurno se pitate zasto ovo pisem , jer je moj blog drugaciji od ostalih . Pa evo i odgovora . Moj blog je o svemu , na njemu cu pisati o svemu sto postoji haha . Evo , na primer , ovo su mojih top 1O citata , koje sam sama smislila , tj . oni su moji haha . Slobodno mozete da ih koristite i kopirate , naravno . Pa eto , hajde da krenemo . :)♥





' Devojke ne trebas zapanjiti skupim poklonom . One su zadovoljne i sa jednom ruzom i muskarcem koji ce je cuvati i paziti ceo zivot . ' ♥



  ' Ljubav , ti i ja . Zauvek ostacemo jedno . ' ♥





' Koliko god da smo daleko , nasa srca su zauvek blizu . ' ♥




' Samo sam tebe trebala . Samo sam tebe i zelela . Ali izgleda , da se snovi moji nece ostvariti . ' ♥





' Noc jedino zna , koliko sam bolova zbog tebe dozivela i trpela . ' ♥




' I samo cekam dan , kada cu svima reci ' zbogom ' , ja odlazim ! ♥






' Ti i ja . Do samoga kraja ! ' ♥





 ' Ona zna , ona oseca . Ona voli , ona ceni . Ona je moja najbolja drugarica . ' ♥





' Ti si ostao moja ne ostvarena zelja ! ' ♥



' I kraj sveta ja bih presla . Da vidim te , samo to sam zelela ! ' ♥





To je to . Ovo su mojih Top 1O citata . ♥
- nadam se da se svima svidjaju . ako vam se dopadaju , slobodno ih uzmite haha . :)
Hvala svima sto citate moje postove i moj blog , volim vas ! <33

Pozdrav . ♥♥






Нема коментара:

Постави коментар