уторак, 29. септембар 2015.

Top 5 gradova koje bih volela da obidjem . ♥

Danas cu vam pisati o svojim gradovima iz snova , koje najvise zelim obici jednog dana i stvarno se nadam tome . Ti gradovi su presavrseni za mene , a i verovatno jos vas zeli da ih obidje , ali ne znate koliko ja zelim  . Ta savrsena mesta , koja su daleko . Nemate pojma kolika mi je zelja obici ih . Ispod vam pisem tih mojih top 5 gradova u svetu kojih zelim najvise od svega obici i upoznati . Dole u komentarima , napisite vase omiljene gradove i vase gradove iz snova . Pa , hajde da pocnemo ;


1 . Los Angeles . 

 Jedan od mojih najlepsih i omiljenih gradova na svetu . Toliko je velik i pun stanovnika , da mi se prosto toliko svidja , zbog tih ljudi . Ljudi , koje zelim upoznati . Nalazi se u SAD , u Severnoj Americi . [ California / Kalifornija ] . Velik , prelep i divan grad . Kod njega me je privuklo to sto ima prelepu obalu duz Tihog okeana i sto ima toliko prelepih mesta i toliko zgrada , a opet i dosta parkova , drveca i svega . Na prvi pogled mi se mnogo dopao i stvarno ga zelim obici . Tako da , LA , cekaj me ! Uskoro ti dolazim ! ☺ ♥


 2 . London . 


Ah , Ujedinjeno Kraljestvo . Prelepa , prelepa i stvarno prelepa drzava . Big Ben je tako savrsen i glavna potraznja za obilazak je bas on , taj cuveni veliki sat . Velik , bucan grad i stvarno prekrasan narod tamo zivi . Toliko su ljubazni i postuju zakone i pravila , da ta njihova dobrota nema granicu za kraj . Bas zbog tih ljudi i tog prelepog i ocuvanog mesta zelim tamo otici . Da upoznam te divne ljude i nove prijatelje . Da obidjem i da pogledam taj divan grad koji cuvaju i koji ga paze . Tako da , Londonu . Posle LA , ti si meni sledeca stanica ! Uskoro dolazim da te upoznam ! (; ♥


 3 . Rio De Janeiro . 



 Uh , leto . Stalno i stalno leto , sunce i toplota . Jeste da nisam neki ljubitelj leta i vrucina , ali stvarno imam neku zelju da te obidjem . Da upoznam tvoje ljude i tvoj grad . Juzna Amerika , spanski jezik . Hah , jeste da ne znam ni rec spanskog jezika , ali bice zabavno . Bice novog upoznavanja i ko zna cega jos . Bitno je da ti ostanes ovakav kakav jesi za par godina , jer si ti moja treca destinacija . Jedva cekam , sacekaj me ! <33


4 . Sydney . 

 
 Ah , Australija . Tako daleka , daleka , daleka ... zemlja od Evrope . Dug put , dug let avionom . Ali nema veze , sta ? Ja obozavam da putujem i zelja da te vidim je stvarno velika , da me ne bi nista sprecilo da to i ucinim ! Toliko si savrsen , toliko lepo izgradjen i veoma napred . Toliko mesta za obici , toliko palmi . Polako , docices i ti na red , jednog dana ! Vidimo se , ostani tako savrsen ! ♥ ♥



 5 . Dubai . 



Aa , Dubai . Suncan , topao , topao i visoke temperature . Ma sta me briga , zelja je velika da je ne moze nista spreciti . More , akva parkovi , divni ljudi , tako velik i predivan grad . Ah , gradu iz snova . Ne menjaj se nista , jer uskoro dolazim da te upoznam i vidim . Jedva cekam , cekaj me . Docicu ti ja jednog dana i obici , obecavam ti . :D♥




Pa eto . To su bili moji gradovi iz snova . Da , bas ti . Verujem da ima vas koji zele takodje obici ove gradove . A mozda odemo u isto vreme i bas se tamo i upoznamo zajedno , haha . Sve je moguce narode . ♥ Kao sto sam rekla , u komentare dole pisite vase gradove iz snova i nadam se da cete ih obici jednog dana i da ce vam se ta zelja i ispuniti . :) ♥
Hvala svima vama sto citate moj blog i moje postove . Do sledeceg posta , pozdrav ! <33



 


ask ; http://ask.fm/myfurtunewithyou5 <-- ♥
kik ; rodjenadasvezaserem <-- username , javite se slobodno . <3








Нема коментара:

Постави коментар