субота, 5. септембар 2015.

Svet jedne devojke . (:

Devojke . Nas je tesko razumeti , slazete li se momci ? Mi smo jako cudna bica , koja je veoma tesko razumeti . Svaka devojka ima svoju zelju , svaka ima svoju srecu i svoju patnju . Na sasvim razlicite nacine pokazujemo da nam je do nekog jako puno stalo , da smo tuzne , da smo srecne ili cak da privucemo paznju . Sa nama je lako komunicirati , smejati se , saliti i plakati . Ali , jedna rec nam skroz moze promeniti sve . Sa nama trebas biti pazljiv , jer se lako mozemo povrediti . Trebas biti iskren , trebas biti dobar i trebas nas razumeti . Mi se lako vezemo za neku osobu , ali kada nas ta osoba prevari ili samo otkaci , bolje da to nije uradio . Jer , mi devojke , smo spremne na sve ! Mnogo smo osvetoljubive . Ta osoba , nece biti svesna sta je uradila . U trenutak nas pretvori u grozne i lose osobe . Ali , ipak smo ostale emotivne i osecajne . Lako nas mozete povrediti , ali mi to duplo uzvracamo . Kada nas neko rastuzi i povredi , ceo svet nam se sruci na ledja . Ne znamo sta cemo , ne znamo kako cemo . Ali se to promeni za par minuta i lako se osvetimo na jako tezak i bolan nacin . Mi se smejemo ceo dan , mi ludujemo i mi skacemo . Ali nekad i zaspimo nocu sa licem punih suza . Lako se vezemo za nekog decka i to je uglavnom neuzvracena ljubav . On nas povredi i naljuti , te slusamo ceo dan samo tuznu muziku , placemo ili gledamo tuzne ljubavne filmove . Mi volimo paznju , ali ne ono preteranu . Dovoljno je da vidimo da smo stali do neke osobe i da nas ta osoba puno voli i puno ceni . Kada smo tuzne , mi samo oko sebe vidimo tugu . Kada smo srecne , mi oko sebe vidimo samo srecu . Lako promenimo i lako menjamo osecanja , ali smo vrlo nezna i vrlo osecajna bica . Kada smo ljuti ili tuzni , nama je potreban samo obican zagrljaj neke osobe koju puno volimo . Da te ona zagrli i kaze da si ceo njegov zivot . Sa nama trebas biti dobar i mi uzvracamo dobrotu . Sa nama ne trebas biti zao , jer mi uzvracamo zlobnost . Trebas se boriti za nas , jer tako vidimo da ti je stalo i da te je briga za nas . Mi ne volimo pritisak , jer nas on totalno pritisne i ne znamo sta cemo sa zivotom . Mi nismo robinje , da ceo dan samo radimo i slusamo naredjenja . Mi smo osobe , kojima treba paznja i kojim treba posvetiti sve . Uvek cemo vas saslusati i dati neki strucan i dobar savet , jer volimo da pomazemo . Mi devojke , smo vredne cuvanja . Volimo skupe stvari , ali ne one u smislu da potrosite gomilu novca na obican poklon . Nego neki , klasican i obican poklon koji ste nam kupili i izabrali s' ljubavlju , koji ce nama dosta i mnogo puno znaciti . Nama je dovoljna samo jedna ruza i jedan mali meda koji ce nam znaciti sve i kojeg cemo cuvati i spavati sa njime zauvek . Jer da , mi smo devojke . 





Нема коментара:

Постави коментар